Zákaznícke centrum

  • Vytvoril som objednávku, ale rád by som ju pozmenil, je to možné?

    Áno, je to možné. Prosím, kontaktujte nás na e-mailovej adrese info@ucebnice.sk. Radi Vám objednávku upravíme podľa Vášho želania.

  • Zasielate tovar aj do zahraničia?

    Nie, dodanie je možné len vrámci Slovenskej republiky.

  • Zasielate tovar aj na faktúru?

    Tovar odosielame len na základe platby prevodom vopred alebo platby v hotovosti pri prevzatí zásielky (na dobierku).

  • Musím sa zaregistrovať, keď si chcem objednať tovar?

    Registrácia k vytvoreniu objednávky nie je nutná, ale vďaka nej nemusíte pri opakovaných objednávkach vyplňovať svoje kontaktné údaje a takisto máte prehľad o stave a histórii svojich nákupov.

  • Prečo máte vypredané knihy aj naďalej vo svojej ponuke?

    Zákazníci nás často žiadajú o informácie o nedostupných tituloch, ktoré boli už vypredané s tým, že sa ich pokúsia nájsť v antikvariátoch alebo bazároch. Sme radi, že môžeme našim zákazníkom výjsť v ústrety aspoň týmto spôsobom a sme pre nich informačným zdrojom o knižnom trhu.

  • Nedarí sa mi prihlásiť. Čo mám robiť?

    Skontrolujte si, prosím, či máte povolené cookies nastavenia svojho internetového prehliadača. Overte, či ste zadali správnu emailovu adresu pri prihlásení. Pokiaľ ste zabudli heslo, môžete si ho nechať opätovne zaslať na svoju e-mailovú adresu kliknutím na odkaz „zabudol som heslo“. V prípade, že i napriek tomu nie je prihlásenie úspešné, kontaktujte nás, prosím, na e-mailovej adrese technickapodpora@ucebnice.sk. Radi Vám s prihlásením pomôžeme.

  • Vybraný tovar nie je možné pridať do košíka, prečo?

    Pokiaľ pri knihe chýba tlačítko pre pridanie tovaru do košíka, je titul vypredaný. Sledujte, prosím, jeho opätovné naskladnenie.

  • Reklamácia / Vrátenie tovaru

    Reklamácia

    Došlo pri preprave knihy k jej poškodeniu? Má kniha, ktorú sme Vám dodali, nejakú závadu? V takomto prípade máte nárok na jej reklamáciu. Stačí zbaliť daný produkt spolu s listom, na ktorom bude

    • Vaše meno, Vaša adresa, Váš email
    • názov reklamovaného tovaru
    • číslo objednávky
    • dátum objednania
    • zistená závada
    • navrhovaný spôsob reklamácie (výmena tovaru / vrátenie peňazí), pokiaľ požadujete vrátenie peňazí, pridajte číslo Vášho bankového účtu
    a odoslať balík na adresu

    GLS Slovakia s.r.o.
    Internet-Handel, s.r.o.
    GLS – Logistické centrum Budča
    962 33 Budča

    Pri riešení Vašej reklamácie budeme postupovať s maximálnou starostlivosťou a o jej výsledku Vás budeme informovať najneskôr do 30 kalendárnych dní.

    Potom, čo od Vás obdržíme reklamovaný tovar, Vašu žiadosť odborne posúdime a stanovíme ďalší postup. Oprávnenosť resp. neoprávnenosť reklamácie posudzujeme my ako predávajúci. V prípade, že bude Vaša reklamácia posúdená ako oprávnená, bude Vám obratom zaslaný nový kus alebo vrátená kúpna cena tovaru. Peňažné prostriedky vraciame prevodom na účet najneskôr do 14 dní od vybavenia reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie Vám vzniká nárok na úhradu nákladov spojených s reklamáciou (poštovného) v primeranej výške. Viac informácií nájdete v kompletných obchodných podmienkach, ktoré sú k dispozícii na internetovej adrese: Obchodné Podmienky. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom emailu: info@ucebnice.sk

    Vrátenie tovaru

    Kupujete knihu ako darček, ale neviete, či vyberiete správne? Obávate sa komplikovaného a zdĺhavého procesu vrátenia nevhodne zvolenej knihy? U nás neriskujete. Tovar zakúpený v našom e-shope môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia, a to bez udania dôvodu. Peniaze zaplatené za tovar, vrátane nákladov na jeho dodanie, Vám vrátime na bankový účet.

    • Vaše meno, Vaša adresa, Váš email
    • názov vráteného tovaru
    • číslo objednávky
    • dátum objednania
    • dátum prevzatia
    • číslo Vášho bankového účtu
    a odoslať balík na adresu

    GLS Slovakia s.r.o.
    Internet-Handel, s.r.o.
    GLS – Logistické centrum Budča
    962 33 Budča

    Náklady spojené s vrátením tovaru nesiete Vy. Peňažné prostriedky, ktoré ste za tovar zaplatili, vrátane nákladov na dodanie, Vám vrátime do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru. Pokiaľ ste zvolili iný, než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý pokúkame, vrátime Vám náklady za dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dopravy tovaru.

    Poučenie pre vrátenie tovaru

    Tovar musí byť vrátený nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený, a, pokiaľ je to možné, v pôvodnom obale.
    V prípade, že bude vrátený tovar opotrebovaný alebo poškodený, vzniká nám voči Vám nárok na náhradu vzniknutej škody.
    Za tovar podstatne poškodený alebo zničený pri preprave v dôsledku použitia nevhodného obalu nie je možné vrátiť kúpnu cenu ani náklady na dodanie tovaru.

  • Doprava a platba
    Slovenská pošta Prevod na účet GLS Prevod na účet Zásielkovňa Prevod na účet
    Seznam poboček
    Slovenská pošta S dobierkou GLS S dobierkou Zásielkovňa S dobierkou
    Seznam poboček

Pomoc našich pracovníkov V prípade, že ste nenašli odpoveď na Vašu otázku

info@ucebnice.sk
+421 650 340 371